donderdag 14 juli 2011

Ain't got no money in my pocket but I'm already here

Cliff-friends-group-jump-ocean-people-favim.com-104227_largeHet nadeel van Twitter is dat mensen je kunnen unfollowen. Nou ja, nadeel is misschien een té groot woord, maar ik kijk altijd op who.unfollowed.me naar de mensen die mij unfollowed hebben. Het boeit me verder niet, vooral als nietszeggende, oninteressante accounts mij unfollowen, maar als vriendinnen me gaan unfollowen zonder het te zeggen - zonder een rede dus - word ik pissig. Waarom? Wat is hier het nut van, als je me kent? Zó ontzettend veel tweet ik ook niet hoor! Ik geef toe, ik tweet veel, maar ik ken nog zó veel mensen die tien keer zoveel tweeten als ik. 
Dat wilde ik even kwijt. Als je me de laatste tijd unfollowed heb; voel je aangesproken.

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten