donderdag 14 juli 2011

Nothing you can do, total eclipse of the heart

188407_160702377320296_117131591677375_344444_4212102_n_largeEr zijn van die mensen die het leuk vinden om op de foto te gaan met bekende mensen. Waarom? Die bekende mensen zijn óok maar gewoon mensen. Ik stop hiermee niemand in een hokje - ik fact: ik vind het zelf echt geweldig om met bekende mensen op de foto te gaan! - maar ik vraag me wel af wat de meerwaarde er van is om met deze mensen op de foto te gaan. 
Gisteren bijvoorbeeld, ik ging naar de audities van so you think you can dance. Nee, ik deed niet zelf mee, maar zat in het publiek om te kijken naar mensen die dachten dat ze konden dansen, die we finaal uit mochten lachen, en naar mensen die écht heel erg goed waren. Het was echt awesome. In de eerste pauze die we hadden, liepen mijn vriendin en ik even naar buiten. Wie stond daar te roken? Laurant Flamant. Voor de gewone Nederlander betekent deze naam waarschijnlijk helemaal niets, maar ik ken Laurant onder andere van the ultimate dance battle, en ik vind hem echt geweldig. Hij heeft zo'n lief, Vlaams accent, is altijd vrolijk en kan daarbij echt heel goed dansen en choreograferen. Hij was druk ik gesprek met een vrouw, maar ik kwam even tussenbeide om te vragen of hij met me op de foto wilde. Hij vond het geen probleem - hij vond het juist geweldig dat mensen met hem op de foto wilde, en vond mij er heel erg leuk uit zien (thanks!) - maar achteraf voelde ik me wel een beetje schuldig. Waarom moest ik dat gesprek nou onderbreken, voor een stomme foto (waar we overigens allebei slecht op staan, heel ironisch)? 
Tumblr_l2e54xrquc1qb947eo1_500_large
Een half uurtje later zag ik ook nog Dennis Weening. 'Dennis, Dennis! Wil je met me op de foto?' 'Ja natuurlijk meisje, dat hoef je toch helemaal niet te vragen?' *klik*. Vervolgens stonden er zo'n tien meisjes in de rij om met hem op de foto te gaan, omdat ze zagen dat hij met mij op de foto ging. Great.
Maar goed, ik sta nu wel mooi op de foto met Laurant en Dennis, mede dankzij mijn 'i-don't-care' attitude. Goede eigenschap, ik weet het niet. Maar het levert me wel een paar leuke foto's op. Zo sta ik bijvoorbeeld ook op de foto met Dan Karaty - dé Dan Karaty! - en een paar dansers van the ultimate dance battle Remi, Stefano en Ivan.


Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten