woensdag 6 juli 2011

You can't always get what you want

Fc246832000bd2394dfa17c6_large
Ik ben zó ontzettend blij dat ik dit eindelijk kan zeggen: ik heb vakantie! Nog niet officieel-officieel, maar ik hoef alleen nog maar een keertje mijn boeken in te leveren - aankomende vrijdag - en mijn rapport op te halen - volgende week vrijdag. Dus nu is de tijd van de die-hard feestjes aangekomen! Om even een indruk te geven van de komende dagen: vanavond horrorparty en logeren bij Naomi, donderdag denk ik de hele tijd slapen - ik ben moe! - vrijdag de hele middag dansen bij een vriendin, zaterdag werken van zeven tot vier, 's avonds feest bij Margot, inclusief logeren, zondag uitslapen en weer naar huis, dinsdag met een vriendin de stad in, woensdag de hele dag met Naomi naar Carré, naar de audities van So You Think You Can Dance.. Druk druk druk allemaal! Maar ik heb er ongelofelijk veel zin in, ik hou wel van drukke weekjes.
Goed, ik ga d'r vantussen. Horrorfilms kijken, haha. Horror is echt totaal niets voor mij, maar met zeven meiden moet 't wel gezellig worden. Right?

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten