vrijdag 8 juli 2011

I'm not a princess, this ain't a fairytale

Tumblr_lnyivuzbrs1qbrr2to1_500_largeIk ben vandaag gewoon begonnen met een vakantiedoel: iets wat ik me normaal gesproken pas aan het einde van de vakantie besef dat ik het nog moet doen: ik ben bezig met een agenda te pimpen. Ik houd niet van drukke (school)agenda's waar je eerst een kwartier moet kijken voordat je überhaupt ziet wat je er hebt opgeschreven, dus ik koop altijd de goedkope agenda's met insteekhoesjes van de hema. Drie keer raden wie deze keer voorop komt? Juist, Taylor Swift natuurlijk. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wélke foto 't wordt, maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Verder heb ik zo'n 100 kleine plaatjes uitgeprint - niet liegen: die ga ik uitprinten nadat ik dit geschreven heb - dus ik ga de hele middag plaatjes uitknippen en ze in mijn agenda plakken. 
Tumblr_ljtohbj6db1qdbduto1_500_largeIk ben best wel creatief - mag je dat van jezelf zeggen? Zo niet, dan heb ik dit nooit gezegd - en kan mezelf echt uren vermaken met knippen, plakken, schilderen en schrijven. Iets wat ik ook graag doe, is fotograferen. Ik merk zelf alleen dat ik niet heel erg goed ben - ik heb ook geen goede camera - maar ik wil deze zomer beginnen met een short version van het project 356. Kennen jullie dat? Het is zeg maar de bedoeling dat je iedere dag een foto maakt en deze upload. Ik wil er volgende week maandag mee beginnen, en als ik écht enthousiast erover word, dan begin ik misschien zelfs aanstaande maandag. We zullen zien.

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten