donderdag 7 juli 2011

What you've got to do now is freak the freak out

Ik weet nu zeker dat horror niets voor mij is. Ik heb gisterenavond - en nacht - vrijwel achter mijn kussen doorgebracht, erg leuk patroontje op dat kussen trouwens, tegen vriendinnen aangeplakt en me achter hen verscholen. Jeetje zeg, wat vind ik horror eng! En dan keken we nog niet eens een van de engste horrors, eerst keken we de Nederlandse horror 'de lift' en daarna het begin van 'children of the corn' van Stephen King, maar dat vonden we echt niets. Tenminste, een vriendin en ik vonden dat echt niets, dus voor ons gingen we met z'n allen een feelgood movie kijken.
2982587117_1_3_khofefsr_largeIk vertoon echt spastische trekjes. Ik zit nu alleen thuis - niet goed als je nog in de horrormood zit - en ik kijk op bij ieder geluidje wat ik hoor. Of het nu een kraak in de vloer is - oud huis, onze vloeren kraken haha - of een vogel die tegen het raam vliegt, ik schrik. Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik gingers met messen zie - no offense tegen roodharige mensen, maar er zat een heel eng kind in die iedereen vermoordde - en ik moest net, alleen, door een bos fietsen. Niet leuk. ik maak mezelf echt helemaal gek dan. Dat moet ik niet doen, eigenlijk.. Verder was het overigens wel echt een heel leuk feest!

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten