maandag 11 juli 2011

Hey, hey, you, you, I don't like your girlfriend

Tumblr_lnz27avfrx1qjo7izo1_1280_largeIk heb een verborgen talent ontdekt, als je het zo mag noemen. Ik ging vanmiddag Taylor Swift natekenen, en, to be honest, het is best wel goed gelukt. Iedereen aan wie ik het liet zien, herkende haar meteen - nou is het best voorspelbaar dat ik Taylor Swift teken, maar het gaat om het idee, toch? - en ik vind het zelf ook best wel lijken. Nee, ik ga geen foto maken, want dan doorbreek ik mijn 'ik-haal-mijn-plaatjes-van-weheartit.com-ritueel'. Al denk ik dat ik dat binnenkort sowieso ga doorbreken, omdat ik over een tijdje (lees: als ik er zin in heb, het kan ook morgen al zijn) foto's van mijn nagels hier posten. Een vriendin van mij vroeg namelijk waarom ik geen foto's van mijn nagels maak, en ze online zet. Nu ben ik echt te lui om drĂ­e blogs bij te houden, dus ik combineer nagellak en deze blog. Gewoon, omdat het kan.

Liefs, Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten