zondag 3 juli 2011

I'm here, I will catch you if you fall

Tumblr_ln7gfhjduq1qfn1bmo1_500_largeIk heb weer iets nieuws bedacht voor deze zomer, een nieuwe droom die waarschijnlijk toch nooit uit gaat komen, een nieuw idee waar ik mijn vrije tijd in kan stoppen: ik ga een boek schrijven. Ik weet dat dat nogal oppervlakkig klinkt - 'hai, ik ben zestien en ik ga een boek schrijven, oh alsjeblieft ga het kopen! - maar ik denk dat ik een goed plot heb,  wat ik niet op mijn blog ga plaatsen in verband met copycats en mensen die géen creativiteit hebben om hun eigen verhalen te bedenken, en ik heb genoeg vrije tijd; dus waarom niet? Natuurlijk weet ik dat je niet in éen zomervakantie klaar kan zijn met een boek, dan moet je wel echt een geniaal wonderkind zijn, maar ik kan wellicht een begin maken.
Dat wilde ik even met jullie delen. Welterusten!


Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten