zondag 10 juli 2011

Collecting a jar of hearts, and tearing love apart.

Als je niet weet wat er vandaag met Hoogerland gebeurd is, bekijk dan even dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=j45QKl_Bsrg. 

Tumblr_lo4o68pr6k1qmz6zmo1_500_largeAfschuwelijk zeg, wat er is gebeurd met Johnny Hoogerland. De Nederlandse wielrenner, vandaag genoeg punten verzameld om dinsdag in de bolletjestrui te kunnen rijden, is vandaag in de Tour du France door een media auto omver gereden. Door een facking áuto. Waar gaat het heen met deze wereld? Prima als een media auto naar voren moet om informatie op te halen - dat was het verhaal van de auto die naar voren moest, toch? Anders heb je deze informatie niet van mij - maar is het dan echt nodig om wielrenners aan te rijden? Zelfs als het per ongeluk was - ik ga er wel vanuit, maar het zag er behoorlijk expres uit - is het nog te erg voor woorden. Vragen die op dit moment Twitter overheersen 'heeft deze rijder wel een rijbewijs?' 'hoeveel had deze man op?', en vanaf vanmiddag is #hoogerland al een trending topic. Ik leef met Hoogerland mee.
Morgen is er een rustdag in de Tour, en ik hoop echt dat deze dag hem goed doet. Dat Hoogerland weer even de energie kan oppakken, dat zijn been even tijd krijgt om te genezen - er zitten 33 hechtingen in zijn been, allemaal door dat stomme prikkeldraad! - en dat hij dinsdag weer vol moed in de bolletjestrui van start kan gaan. Ik hoop het echt.

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten