dinsdag 5 juli 2011

Find me somebody to love

http://data.whicdn.com/images/11526063/tumblr_lnrftciZEA1qmqd0oo1_500_large.jpg?1309701131Nu ik in mijn laatste dagen van dit schooljaar zit, realiseer ik me ineens hoeveel leuke, lieve mensen ik dit jaar heb leren kennen. Niet alleen op school, ook via internet - die ik later wel heb gezien - en buiten school om. Jullie hebben mijn leven echt een stuk leuker gemaakt. Lieve, lieve Gea, Eva, Jordi, Lotte, Bente, Juul, Lynn, Sylvia, Marinka, Sophie, Mark, Anne, Aviva, Tessa, Nikita, Annemarieke, Irene, Masumi, Margot, Floris, Cylonia, Thomas, Jetty, Lauren, Simone - wat heb ik veel mensen leren kennen dit jaar, zeg! - Wyona, Danielle, Gijs, Tim, en misschien vergeet in nu nog ontzettend veel mensen, maar jullie zijn geweldig. Ik houd van jullie.

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten