donderdag 14 juli 2011

Girl you're amazing, just the way you are

Vandaag even iets heel anders op polaroidmonday: ik ben namelijk getagged door Mandy! Heel erg bedankt, haha. Erg leuk dit, dus ik zal jullie eens even mijn top 10 cosmetica - in willekeurige volgorde - laten weten.

Regels:
• Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
• Zet de top 10 award foto op je blog
• Maak een lijst met je top 10 cosmetica
• Tag 10 andere bloggers


Mijn Top 10 cosmetica
(in willekeurige volgorde):
1. Catrice Ultimate Laquer Nailpolish

2. Andrelon krullenshampoo.
3. Zwart kohlpotlood van Etos.
4. ChinaGlaze crackpolish.
5. Ados nailpolishremover pineapple.

6. Etos waterproof oogpotlood, zwart met glitters.
7. Essence Special Effect topcoats.
8. Essence 'better than gelnails' topsealer.

9. Labello.
10. Zwitsal bodylotion.


En de 10 bloggers die ik tag
:
- Iris

- Anne
- Sophie
- Sylvia-Aimée
- Margot
- Iris
- Carlijn
- Ellen
- Lisanne
- Summerlovee

Liefs, Sharon.

4 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik ga het zeker doen, op het moment dat het kan. Want ik heb nu iets van 10 berichten alvast gemaakt en op publiciteit datum ingesteld, alvast dus. Omdat ik vrijdag op vakantie ga, maar zodra ik terugkom zal ik deze tag zeker invullen/doen!

    X.

    Ps:I had the time of my life fighting dragons with you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd :D Dankjewel dat je mij getagd hebt! ik ga er meteen een artikel over maken :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ingepland voor morgen!!

    Nog heel erg bedankt hihi «3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ik ben getagged haha -late reactie, ik zat in Portugal-
    Wat is precies de bedoeling, moet ik ook een top 10 maken? Van wat dan ook? :$
    Heeeeel slecht dat ik het niet weet, haha.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen