maandag 18 juli 2011

Love is louder than the pressure to be perfect.

Book-botton-cool-guitar-harry-potter-iphone-favim.com-109469_large'Welke dag is het ookalweer?' 'Maandag.' 'Oh.' 'Zou je vandaag niet beginnen met je iedere-dag-een-foto-project?' 'Ja..' 'Heb je vandaag al een foto gemaakt?' 'Nee..' 'Oh.' Dit gesprek had ik zo'n twee seconden geleden. Da's waar ook, ik zou vandaag beginnen met mijn foto-project. Dat had ik al verteld, right? In ieder geval, het is de bedoeling dat ik iedere dag een foto ga maken, om zo mijn vakantie vast te leggen. Nou heb ik vandaag helemaal niets bijzonders gedaan - het regende, ik was moe en heb de hele dag op m'n laptop gezeten en de eerste stapjes in de gitaarwereld gezet - dus echt een fotowaardige dag was het niet, maar ik vind het wel een beetje lame om nu al te stoppen met iets waar ik nog niet eens mee begonnen ben. Dus ik ga straks gewoon nog een foto maken, gewoon, omdat het kan. Van een gitaar, denk ik, want ja, je las het goed dat ik begonnen ben met gitaar spelen! Ik kan d'r echt niets van, maar ik ben begonnen met het begin van lovestory van Taylor Swift. Natuurlijk Taylor Swift, dat was te verwachten. 


Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten