maandag 18 juli 2011

We could be the same, no matter what they say

Love-photography-quote-text-typography-word-favim.com-109742_largeIk houd ervan om mensen te ontmoeten die ik alleen via internet ken; tot nu toe klikte het áltijd. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me af en toe gewoon aangetrokken tot mensen die ik alleen via internet ken. Bij de Swiftiemeeting bijvoorbeeld, ik vond iedereen zó aardig. Ook toen Mark laatst naar mijn school kwam, was het echt heel erg gezellig. En aankomende vrijdag ga ik afspreken met drie van mijn mede-dailynoted-blogsters, Anne, Annemarieke en Aviva. De drie A's, haha. Met Anne ben ik ook al eens een keer naar Walibi gegaan, wat ook echt een topdag was.
Ik weet niet wat het is, misschien een te goed vertrouwen in de internet-mensheid? Misschien gaat het een keer fout - alsjealsjeálsjeblieft niet zeg! - maar laten we daar maar niet van uit gaan.

Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten