maandag 4 juli 2011

Girls on the dancefloor, stereotype

Tumblr_lj0xxcca6w1qgpufbo1_500_largeOp dit moment zit ik te wachten op een vriendin die mij alles voor wiskunde uit gaat leggen. Had ik al gezegd dat als ik voor wiskunde en/of economie deze herkansing geen voldoende haal, ik waarschijnlijk niet over ga? Ik baal er echt ontzettend van, om eerlijk te zijn had ik dit nooit verwacht, ik was altijd meer het meisje dat overal goed haar best voor deed en hoge cijfers haalde. En eigenlijk ben ik dat nog steeds wel, alleen verkloot ik die laatste toetsweek altijd. Altijd, standaard. Maakt niet uit hoe hard ik er voor leer - to be honest, deze toetsweek heb ik echt als een malloot geleerd - ik haal in de toetsweek altijd onvoldoendes, die mijn gemiddelde naar beneden brengen, en nu sta ik dus drie vijfen. En dat is sowieso éen vijf te veel. En dan ga ik niet over. Maar ik moét over gaan, dus ik ga nu nog twee dagen die-hard leren. En af en toe even bloggen, omdat dat gewoon verslavend is.


Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten